لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
راند اول در فرانسه با موفقیت سپری شد ! موناکو 0 - 2 یوونتوس

راند اول در فرانسه با موفقیت سپری شد ! موناکو 0 - 2 یوونتوس

درخشش جیجی بوفون و گونسالو ایگوایین در فرانسه باعث شد تا بانوی پیر در یک شب به یادماندنی تیم موناکو را با 2 گل شکست دهد و در انتظار دیدار برگشت و صعود به فینال رقابت ها باشد.

 

ترکیب رسمی تیم یوونتوس:

 

بوفون ― بارتزالی ― بونوچی ― کیه لینی ― ساندرو ― مارکیزیو ― پیانیچ ― الوز ― دیبالا ― مانژوکیچ ― ایگوایین.


در نیمه ی این بازی شاهد یک نمایش سریع از هر دو تیم بودیم و تیم فرانسوی در دقایقی از بازی فشار زیادی را بر روی خط دفاعی یووه وارد کرد اما درخشش جیجی بوفون و همچنین سازماندهی مناسب از سوی بازیکنان یووه باعث شد تا موناکو نتواند گلی را وارد دروازه ی یووه کند.

حرکت دیدنی الوز باعث شد تا یک موقعیت مناسب برای ایگوایین فراهم شود و مهاجم آرژانتینی بعد از چند حرکت ناموفق، بسیار عالی عمل کرد و به زیبایی دروازه ی حریف را باز کرد.

در ادامه هر دو تیم موقعیت هایی را برای گلزنی داشتند اما موفق به گلزنی نشدند و بازی با همان نتیجه دنبال یافت و با سوت داور به پایان رسید.

سوت های بی موقع از داور دیدار برای هر دو تیم باعث شد تا روند حرکتی بازی در اواخر نیمه ی اول به هم بخورد و شاهد افت کیفی آن باشیم

در نیمه ی دوم بازی هم روند مسابقه به سود یووه سپری شد و شاگردان الگری سعی در مدیریت بازی داشتند.

تعویض های هوشمندانه ی الگری نیز باعث شد تا انرژی لازم در تمامی خطوط یووه تزریق شود و این در حالی است که یوونتوسی ها روز شنبه در دربی دلاموله باید به مصاف تیم تورینو بروند.

در نهایت داور مسابقه سوت پایان بازی را به صدا در آورد و شاگردان الگری در بازی رفت با 2 گل پیروز شدند تا در دیدار برگشت منتظر تیم موناکو باشند.


شما هواداران عزیز می توانید با استفاده از کانال تلگرام یوونتوس دات آی آر و یا پیج ما در اینستاگرام از آخرین اخبار مربوط به این مسابقه در کوتاه ترین زمان مطلع شوید.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: